Post Reply 

Thread Rating:
  • 0 Votes - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Zrao
Author Message
Toni Offline
Novi korisnik
*

Zrao
Ja sam Toni, nisam iz hrvatske, u ovome sam cisti pocetnik (photoshop) i..nadam se da cemo se dobro slagatiHmmmPalac-gore

Ptičicaa! :P
28-05-2006 12:34 AM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
Gogy Offline
____
*

RE: Zrao
Pozdrav Toni, dobrodošao na forum. Nema veze što nisi iz Hrvatske, bitno da se razumijemo. Naravno da ćemo se dobro slagati Namigivanje

Uživaj u Photoshop tutorijalima, bit ce ih puno, samo da malo škole porješavamo Happy

Pravila foruma | Twitter - Facebook - Google+ |
28-05-2006 01:16 AM
Visit this user's website Find all posts by this user Quote this message in a reply
Toni Offline
Novi korisnik
*

Odlicno:)
Evo vec 4 sata ( od 12 [00:00] sati ) ucim na ovim vasim tutorijalima ..

Naime, radim u jednoj firmi nocnu smjenu vise kao neki strazar i odrzavam neke stvari tu na kompu.
Dobio sam jednu lijepu ponudu, da usavrsim photoshop u naredna 2-3 mjeseca ( koliko toliko)...tako da namjeravam sve ove nocne sate na tome da provedem...

Zapeo sam na jednom zanimljivom dijelu :
PHOTOSHOP TUTORIJALI
Izrada web layouta

Tocnije :

3. Napravite novi layer i nazovite ga "little gradient". Sa Rectangular Marque Toolom označite gornji dio površine logoa (tako da iznad njega bude bijela, a ispod plava boja od pozadine) i ispunite ga bijelom bojom.

Jednostavno nece da mi ga ispuni bijelom bojom..ali kasnije kad micem RM tool vidim na pozadini da mi se boja promjenul ( pojma nemam kako)..

To valjda sutra probam nekako nastimat..

ps. budem ovdje stalni, nadam se da vas necu previse smarati sa svojim pitanjima :)

Do tipkanja , uzivajte :)

Ptičicaa! :P
28-05-2006 04:05 AM
Gogy Offline
____
*

Pozdrav, ma naravno da nećeš smetat, što si aktivniji i više ispituješ bolje za nas Namigivanje Forum je i napravljen da si međusobno pomažemo.