Post Reply 

Thread Rating:
  • 0 Votes - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
barum barum efekt
Author Message
beginer Offline
Novi korisnik
*

barum barum efekt
Jel netko zna crtić barum barum ??
to je onaj kaj lik crta sa olovkom , u biti cijeli crtić je jedna bijela linija.
meni to treba, znaći da se na ekranu crta linija koju sam ja prethodno nacrtao u layeru koji je sakriven a da to sve ide prirodnim putem kao da netko vuće liniju olovkom.
http://www.youtube.com/watch?v=4SwPFRFoe...A2&index=0
netrebaju mi komplicirani pokreti, dovoljno je recimo da se kao sama narcta recimo jabuka. ono, pokreneš filmić i crta se objekt koji si prethodno definirao. znam napraviti da objket sljedi putanju, ali kako napraviti da ta putanja bude vidljiva kad taj objekt prijeđe dio puta(ne da se putanja vidi odmah od početka pa do kraja, već koliko objek prođe toliko se putanja otkriva) to je recimo moja ideja kako se to može, pošto sam totalni početnik mislim da za vas majstore to nije problem.

Hvala !
28-07-2009 10:05 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
She Offline
Novi korisnik
*

RE: barum barum efekt
uhm .. u flashu? ne znam raditi u flashu, nažalost.

ali ovo ne bi trebalo biti teško. ako si ikada radio obične animacije kako čiko hoda ili tako nešto, znat ćeš i ovo...

svaki novi pokret je novi frame pa svaki pokret trebaš nacrtati. poslije to sve posložiš u nekom programu za obradu videa i eto. naravno, framovi se moraju brzo izmjenjivati da bi to izgledalo dobro, kao kretanje.

tako bih ja to napravila. ne znam jel to ono što tražiš i jel postoji drugi način pa sam samo šturo opisala.

smth
29-07-2009 01:37 PM
Visit this user's website Find all posts by this user Quote this message in a reply
beginer Offline
Novi korisnik
*

She Wrote:uhm .. u flashu? ne znam raditi u flashu, nažalost.

ali ovo ne bi trebalo biti teško. ako si ikada radio obične animacije kako čiko hoda ili tako nešto, znat ćeš i ovo...