Post Reply  Post Thread 
Drag and drop
Author Message
vedran83
Novi korisnik
*

Group: Registered
Status: Offline
Drag and drop

prilican sam pocetnik tako da se uzme u obzirHammer...

Da ne duljim ako ima tko voljan pomoci oko sljedeceg problemcica.

Htio bih podjeliti aplikaciju na dva dijela (svrha bi joj bila pracenje dnevnog unosa kalorija). Da mi sa lijeve strane stoji slika recimo neke namirnice i kada tu namirnicu prevucem na desnu stranu (drag - drop), da mi je ucita u neku bazu (preporuke bi dobro dosle koju izabrati, volio bih da bude xml ali sam prilican pocetnik). Postoji slicna aplikacija

http://www.calorieking.com/software/ckdietdiarywin.php

(ovaj program nema tu opciju da je na desnoj strani slika namirnice, vec samo tekstualni naziv, i nije modularan pa ga ne mogu prilagoditi)

volio bih jednoga dana isprogramirati nesto u ovom stilu... Ukoliko je topla voda vec otkrivena rado bih se okupao, ukoliko ne svi savjeti bi mi dobro dosli

zahvaljujem

15-06-2007 07:47 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
Stazh
Redoviti posjetitelj
**

RE: Drag and drop

Ali nisi nam baš puno sada pomogao jer ne znamo na kojem si levelu znanja. Dali ne znaš ni dijalog poslagati, ili ne znaš samo ovaj dio sa drag-drop?

Za bazu ti preporučujem običnu Access bazu. Vrlo je jednostavno sa njom raditi i VB.NET ti ima ugrađene funkcije za spajanje na Access bazu, plus možeš izvršavati normalne SQL naredbe na nju. XML nije loš ali ako ne znaš raditi sa parserom nemoj se ni truditi, a ne možeš (koliko ja znam) ni izvršavati neke naprednije tehnike pretraživanja/upisivanja/modificiranja koje možeš uz pomoć SQL-a.

Pusti priče, uzmi Osječko!
"Programming is an art form that fights back"
15-06-2007 09:20 PM
Visit this user's website Find all posts by this user Quote this message in a reply
Puž
Redoviti posjetitelj
**