Tutorijali.Net forum

Full Version: kako napraviti stranicu unutar stranice
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4
ja se stvarno iyvinjavam sto sam ovoliko naporan ali totalni sam pocetnik u HTML-U.Nigdje nisam vidio a mislim da spada u linkove.Naime,hocu da u mojo stranici npr.kada kliknem na BROWSERI da se otvori nova stranica u kojoj cu ja pisati linkove ya download browsera.
poz
Misliš popup? Ako je popup onda imaš na http://www.webmajstori.net/alati/index.php?a=0 kod generator i objašnjenje

Ako misliš na otvaranje novog prozora ona samo treba staviti target
Code:
<a href="nekilink" target="_blank">link</a>

Ako misliš na iframe (http://www.w3schools.com/tags/tag_iframe.asp) staviš iframe negdi na stranicu, nazoveš ga specifičnim imenom (atribut "name", npr. name="frame1") i onda samo staviš
Code:
<a href="nekastranica.html" target="frame1">link</a>
vidi to ti je kao da imas gore neke kategorije programa.I ja hocu da u otvorim kategoriju npr.Antivirusi u kojoj cu staviti nesto u vezi za antiviruse.KONTAS
Pa već ti je odgovorio upravo to. Ako nisi skužio dosad iz ovog što ti je reko onda se bolje ostavi HTML-a i idi nešt drugo radi...
Da, ali nisi rekao gdje, kako, jel hoćeš učitati u iframe-u ili sam u novom prozoru. Ja sam ti dao objašnjenja za sva 3 slučaja...

Jedan moj savjet...jeste Vi čuli za Frontpage, Dreamweaver i slične programe? Tamo isprobavajte, testirajte i onda pogledate kod od onog što ste napravili pomoću grafičkog sučelja. Tak' sam ja naučio html (davno je to bilo Hammer). Malo pomalo...uvijek se treba potruditi da budeš čim samostalniji