Tutorijali.Net forum

Full Version: Početnička pitanja u vezi C++
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
Pozdrav, evo i mene na ovom forumu, vidim da se raspravlja o Turbo C++, i DEL-C++,kojem sam instalirao, a kako sam full početnik u programiranju s tim ili bilo kojim drugim programima, naletio sam na neke probleme.

Na netu sam trazio na sve moguće načine nekakvu skriptu ili bilo šta da mi pojasni služenje nekim od tih programa ali nisam imao uspjeha, svi materijali se baziraju na učenju pisanja programa a meni treba nesto za znalaženje u sučelju programa kako bih mogao krenuti.

Isprobavao sam kojekakve primjere ali ih ne mogu ni kompajlirati, ni pokrenuti, ne snalazim se...odakle krenuti?Confused.

Molim ako neko ima kakvu korisnu skriptu za preporučiti ili savjet, bit cu zahvalan!
Budi mi pozdravljen mašinerijo.

Kao svaki moj post i ovaj ću početi sa "nisam te baš previše skuzio kaj te mući".

Da ti probam objasniti neke stvari za početak.

C++, je programski jezik, a ne program. C++ mozes pisati i na šmirgl papiru ako očeš, a on će i dalje ostati C++. Sam kaj sa šmirgl papira ga nebuš mogao kompajlirat (kolko ja znam Hmmm). A DEV-C++ je jedan od programa koj sadrzi C++ kompajler, te razne sitnice koje olaksavaju pisanje C++ programskog jezika. A kompajler je "ono kaj pretvara tvoj kod u program koj mozes kasnije koristit".

Sada daj reci dali te mući nekaj sa "C++"-om (dali ne kuzis kod) ili sa "DEV-c++" (ne kuzis kaj koj gumb radi, kak zapoceti projekt, kaj je workspace, kako kompajlirati kod...)?

U svakom slučaju probaj bit malo određeniji, a što se primjera tiće nemogu naslijepo govoriti. Stavi kod koj zaebava, pa ti mogu reć kaj nevalja tu.
Pozdrav Machine Man, dobrodošao na forum. Namigivanje

Nemoj ni pokušavati kompajlirat veće kodove dok ne pohvataš malo sintaksu i to, samo će te dodatno zbunit.. Iako te ni ja baš ne kužim što si točno htio pitat...

BTW